Wyposażenie biura- tablice

Zbiór rozmaitości. Nie wiesz, gdzie dodać swój post? Zajrzyj tutaj.
Awatar użytkownika
Joko88
Posty: 88
Rejestracja: 18 gru 2018, 17:49

Wyposażenie biura- tablice

Post autor: Joko88 »

Witajcie! Szukam czegoś co nadawało by się do rozpisania dla klientów planu działania lub przedstawienia projektu na konferencji. Pomyślałem nad takimi tablicami https://tableo.eu/ Jak uważacie warto kupić coś takiego ? Można zamówić taką tablicę pod wymiar tak jak nam pasuje i to dla mnie także jest plusem. Myślicie że sprawdzi się takie coś ?
Awatar użytkownika
Tymon
Posty: 79
Rejestracja: 09 wrz 2019, 0:14

Re: Wyposażenie biura- tablice

Post autor: Tymon »

Jeśli dysponujesz salą konferencyjną, warto ją wyposażyć w tablice ścieralne. Ja natomiast szukam nieco innych tablic- korkowych, na których mógłbym wywieszać aktualny grafik i różne obwieszczenia. Natrafiłem m.in. na propozycje http://mojebambino.pl/3087-tablice-korkowe , są tu do wyboru tablice korkowe oraz tekstylne, takie jak często widzi się na szkolnych korytarzach i w sekretariatach. Dokładnie takich potrzebuję! Być może stąd właśnie zamówię, choć chciałbym porównać jeszcze inne oferty, choćby pod kątem cenowym.
Awatar użytkownika
Ula
Posty: 385
Rejestracja: 08 maja 2019, 23:19

Re: Wyposażenie biura- tablice

Post autor: Ula »

Ja również uważam, że wyposażenie biura w tablice to podstawa. Przydają się one na przykład podczas prowadzenia szkoleń itp. My takie tablice zamówiliśmy w sklepie internetowym https://tablice-magnetyczne.com/tablice-szkolne.html i jesteśmy z nich bardzo zadowoleni, więc polecamy ;) Tym bardziej, że nie jest tam drogo ;)
Awatar użytkownika
Racjonalny Konsument
Posty: 28
Rejestracja: 10 mar 2020, 15:09

Re: Wyposażenie biura- tablice

Post autor: Racjonalny Konsument »

Tablice do pisania markerem są bardzo przydatnym narzędziem podczas organizacji zajęć szkolnych oraz pracy biurowej. Tego typu produkty można nabyć na stronie internetowej https://dlabiura24.pl/tablice-i-akcesoria.
ODPOWIEDZ