Hobby

Polecamy najlepsze strony i blogi o wypoczynku.
liluś

Re: Hobby

Post autor: liluś »

Moje hobby to zdecydowanie książki , uwielbiam je czytać w każdej wolnej chwili. Teraz przerabiam powieść pt " Zagubione niebo " z tego sklepu tutaj https://www.taniaksiazka.pl/autor/katarzyna-grochola . Bardzo dobra kobieca literatura przywracająca wiarę w człowieka i miłość.

walizka gladiator

jowiłka

Re: Hobby

Post autor: jowiłka »

Jasne, każde hobby jest ciekawe, jednak jak ja miałabym na coś postawić to bardzo lubię jeździć konno. Nawet ostatnio zastanawiałam się nad takim profesjonalnym podejściem do sprawy. Znalazłam sklep internetowy https://www.equishop.com/pl/35-czaprak- ... oni-potnik z takimi akcesoriami dla koni, może wy też chcielibyście mi coś konkretnego polecić ?

mały europejczyk lublin opinie

Otóż

Re: Hobby

Post autor: Otóż »

Zaglądam tutaj często https://www.skarbnicanarodowa.info.pl/srebrne-monety/ Ta strona jest akurat bardzo fajna ma dużo przydatnych wskazówek i ciekawe historie związane z numizmatyką, ale chętnie poznam też inne o tej własnie tematyce. Powiększam swoje zbiory co jakiś czas i ten temat mnie pochłoną.

betulina gdzie kupić

Awatar użytkownika
Ula
Posty: 387
Rejestracja: 08 maja 2019, 23:19

Re: Hobby

Post autor: Ula »

A czy ktoś z Was lubi się w wolnym czasie uczyć języków obcych? Jeśli tak, to co powiedzielibyście na kurs języka niemieckiego on-line? Widziałam na stronie internetowej https://www.profi-lingua.pl/kursy-jezyk ... cki/online, że Szkoła Językowa ProfiLingua takie właśnie kursy organizuje ;) Polecam się z nimi zapoznać ;)

Awatar użytkownika
rajskiptak5
Posty: 310
Rejestracja: 04 kwie 2019, 22:09

Re: Hobby

Post autor: rajskiptak5 »

Hej, w ostatnim czasie zaciekawiło mnie malarstwo olejne, czy jest ktoś tutaj, czy jest ktoś tutaj, kto pasjonuje się sztuką? Szukam osób z którymi mogę dzielić się opiniami w tym temacie. Czy uważacie, że inwestowanie w dzieła sztuki jest dobrym pomysłem?

RanataĆ

Re: Hobby

Post autor: RanataĆ »

Ja uwielbiam żeglarstwo. I jest to dość kosztowne zajęcie. Zwłaszcza, że sama buduję jacht. Ostatnio zamawiałam klej na stronie https://sklepwind.pl/pl/p/Klej-Ulow-plynne-PCV/4189 . Niestety, ale porządne materiały kosztują, a to akurat jedne z mniejszych wydatków jakie musiałam ponieść. Ale warto, bo satysfakcja z wodowania własnej łodzi jest nieporównywalna z niczym innym.

Awatar użytkownika
maksi9020
Posty: 88
Rejestracja: 05 lis 2019, 16:15

Re: Hobby

Post autor: maksi9020 »

A ja postanowiłem zacząć kolekcjonować nasiona medycznej marihuany. Na stronie: https://panpestka.pl/product-category/medyczna/ znaleźć można takie nasiona w atrakcyjnej cenie i szerokim wyborze. Na pewno uda mi się tutaj uzbierać całą kolekcję nasion tej rośliny.

Ćma

Re: Hobby

Post autor: Ćma »

Każdemu wielbicielowi żeglarstwa polecam stronkę https://www.blekitnypiotrus.pl/bpiotrus ... tawowe.php . Macie tam wszystkie niezbędne podstawowe informacje na temat tego wspaniałego sportu i doskonałej formy wypoczynku.

ktora00

Re: Hobby

Post autor: ktora00 »

A lubie czytac ksiazki? dla mnie literatura stanowi wazna czesc zycia, szczegolnie lubie ksiazki w gatunku sci-fi np Lema :) W tym roku obchodzimy setna rocznice jego urodzin wiec sporo fajnych wydarzen sie odbywa, ja obchody osobiscie rozpoczelam festiwalem w Wiedniu. Instytut mickiewicza we wspolpracy z klangforum wien go organizowal - wyszlo mega :)

bujka

Re: Hobby

Post autor: bujka »

ktora00 pisze:
24 paź 2021, 15:30
A lubie czytac ksiazki? dla mnie literatura stanowi wazna czesc zycia, szczegolnie lubie ksiazki w gatunku sci-fi np Lema :) W tym roku obchodzimy setna rocznice jego urodzin wiec sporo fajnych wydarzen sie odbywa, ja obchody osobiscie rozpoczelam festiwalem w Wiedniu. Instytut mickiewicza we wspolpracy z klangforum wien go organizowal - wyszlo mega :)
Na pewno musialo byc pieknie przy takich gwiazdach! opowiedz cos wiecej, jak te wystepy wyggladaly? jak to sie laczylo z Lemem? moze jakis link tez masz?

ktora00

Re: Hobby

Post autor: ktora00 »

bujka pisze:
25 paź 2021, 17:42
ktora00 pisze:
24 paź 2021, 15:30
A lubie czytac ksiazki? dla mnie literatura stanowi wazna czesc zycia, szczegolnie lubie ksiazki w gatunku sci-fi np Lema :) W tym roku obchodzimy setna rocznice jego urodzin wiec sporo fajnych wydarzen sie odbywa, ja obchody osobiscie rozpoczelam festiwalem w Wiedniu. Instytut mickiewicza we wspolpracy z klangforum wien go organizowal - wyszlo mega :)
Na pewno musialo byc pieknie przy takich gwiazdach! opowiedz cos wiecej, jak te wystepy wyggladaly? jak to sie laczylo z Lemem? moze jakis link tez masz?
Koniecznie poczytaj sobie na https://culture.pl/pl/wydarzenie/glos-l ... cu-wiednia -wystepy byly naprawde piekne. Chodzilo o to, by w muzyce i tancu inspirowac sie ksiazkami Lema i postaciami z jego utworow. Dzieki zaangazowaniu artystow wyszlo naprawde niesamowicie

Luzak

Re: Hobby

Post autor: Luzak »

W mojej rodzinie, gdzie zdecydowanie płeć męska liczebnie przewyższa żeńską od lat wspólną pasją jest wędkarstwo. A ja wyjątkowo lubię wypady trzypokoleniowe z ojcem i dziadkiem i bardzo cenię sobie możliwość spędzenia wspólnie czasu. Od jakiegoś czas zainteresowało nas wędkarstwo karpiowe i właśnie pod tym kątem się zaopatrujemy. Odkryciem stał się sklep producenta RK Baits, gdzie kupujemy pellety, boostery i kulki proteinowe https://rkbaits.pl/pellety Rybki mają także swoje gusta smakowe, dlatego wciąż testujemy różne smaki kulek. Ostatnio szły ananasowe i truskawkowe.

ODPOWIEDZ